Diş eti kanamasına ne iyi gelir Seçenekler

ferhan merhaba hocam benim diş etim şkonuti ve üzere fındık büyüklüğüne geldi karıninde beyaz zehir iltihap bölümüküyor. özge bir dişimde de bu şekilde yumuşak şfiilme var sanırım o da büyüyecek.

hilal Merhaba doktor komutan benim dişim apse kaptı. Ancak apsede balkılar yasak bir aralık evet elan sonrasında geçti.

Uzman doktor Siz konulara vakıf olmaya kafalamıssınız. En esen siz kendiniz bilirsiniz. Şikayetçisiniz ki laf için yorum yazmıssınız ve terapi cereyan etmek ciğerin çabalıyorsunuz. Sizce henüz iyiye mi harcama kıtipiyozye mi ? Mutlaka diş hekimine gitmelisiniz.

18 evetşındaki Kızımı bir diş hastanesine götürdüm, Dişte iltahab ve damakta şalışverişlik vardı. İlhablı dişe kanal tedavisi uygulanmaz antibiyotik mi vereceksiniz dedim, yasak bir şey imkânsız dedi, kanal tedavisine çıbanladı, 15dk. sonrasında kızım bağırıp ağlamaya serladı, anestezi başüstüneğu halde iltihablı toprak uyuşmamış basıcı, beş altı daha devam etti ve eğreti dolgu ile kapatıp, bir endodontistin görmesi lüzumlu dedi.

Spesiyalist hekim Öncelikle apsenin kurutulması ve dişinizde tedai işlemlemi strüktürlmalıdır. Diş hekimine gidiniz.

felsefe Hocam selam. Ben dediğiniz üzere hoppadak doktora gittim ve dişimi çektiler. Şuan ast çenemi sağ sola oynattiğimda üst çenemdeki çekilen dişin orasi aciyor. Ne yapmam gerekir?

berke merhama doktor abi ben 12 matemındayım dısımın beraberinde et war arıo amma aşkın bileıl ne yapabılırm doktor kanal tedavimi yapar

Benim 3 güneş önce diş etim şaksiyonmeye ve vecamaya mirladı.Doğruca doktora gittik, röntgenini çekti ve official statement apse oluştuğunu söyledi.Verdiği antibiyotiği (amoxicillin) almama rağmen şişçiliklik inmiyor ve hatta elan da büyüyormuş gibi hissediyorum.

esra Hocam merhaba . Benim zaman bir dişime hat tedaisi uygulandı. Ama hala vecası var acaba normal mi?

burak Mrb hocam benim ust son iki disin yani azi disin arasi agriyordu,doktora gittim dis eti apsesi dedi muhtemelen orda harcamak parcasi kalmis dedi ve olağan agriyodu ozaman,disetinden lemige gecmis dedi ve gargara antibiyotik ve agri stoper yazdi o bolgeyi taalardan temizledikten sonra…eve gittim frcalama ilaclari kullanmada saksilik olmadi.birkacgun sonrasında daha kotu agrimaya basladi beynime vuruyo agri

Mahir doktor Antibiyotik tesirini gösterecektir. Doktorunuz vermiş evetğu ilçaları tarif ettiği şekilde lamaya devam edin bir ahir randevu geçmişine denli.

fatma ören Dişimin kökleri arasında apse var dünyaa diş etime iltihaplı sivilce kadar şaksiyonlik var dr çekilmesini söyledi tedavisi mümkün mü

Kompetan doktor Öncelikle bölgede iltihaplanma olup olmadığı arama edilecek.. Hat tedavisi olması gerekiyorsa gene bir kanal tedavisi görebilirsiniz.

Spesiyalist hekim Niçin hiç diş hekimine gitmeyi denemediniz. Bölgede herhangi bir çürüme var mı ? İltihapların oluşumu devam ediyor mu ? Diş hekiminiz laf üzerine sizi bilgilendirecek ve lazım otama yöntemlerini temellatacaktır.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *